Bezpieczny trening bez wysiłku i ryzyka
Bezpieczny trening bez wysiłku i ryzyka
Sierpień 1, 2017
Pokaż wszystkie

EMS- pół godziny dla zdrowej i pięknej sylwetki

EMS- pół godziny dla zdrowej i pięknej sylwetki

Jesteś ciekawy dlaczego tak się dzieje, że spędzając 30 minut na treningu EMS osiągasz rezultaty ponad godzinnych ćwiczeń na siłowni? Zastanawiasz się czy to bezpieczne dla zdrowia i czy rezultaty będą widoczne i odczuwalne jak i trwale? Dowiedz się więcej o najskuteczniejszej metodzie treningowej jaką jest elektrostymulacja mięśni!

Elektrostymulacja- co to właściwie jest?

To metoda, która od niedługiego czasu stosowana jest na siłowniach i w klubach fitness, ale bardzo dobrze znana i ceniona od lat w fizjoterapii oraz w treningach zawodowych sportowców. Założenie jest bardzo proste- prąd o stałym i zmiennym natężeniu, który dociera do naszego ciała poprzez elektrody, wykonuje pracę, która fizjologicznie przypisana jest naszemu układowi nerwowemu- podaje impulsy elektryczne do mięśnia powodując jego pracę, kurczenie się. W czym maszyna jest tu skuteczniejsza od naszego własnego mózgu? Otóż jednocześnie docieramy do kilku partii mięśniowych oraz do tych mięśni, które położone są najgłębiej naszego ciała i które dość trudno trenować w sposób konwencjonalny.

Komu polecany jest taki trening?

Trenować metoda EMS może każdy, kto ma na to ochotę. Polecany jest on zwłaszcza osobom zabieganym, które mają mało czasu w ciągu tygodnia, dbającym o piękną sylwetkę i skórę, chcącym poprawić lub zbudować tężyznę fizyczną i kondycję oraz wytrzymałość. Jednakże istnieje także kilka wskazań, by wybrać trening EMS zamiast zwykłego treningu na siłowni. Zalecany jest szczególnie, gdy: zwykłe ćwiczenia siłowe powodują kontuzje i przeciążenia mięśni, kości i stawów, gdy przez sporą otyłość niezalecane są ćwiczenia konwencjonalne, gdy osoba ćwicząca boryka się z chronicznym, silnym bólem pleców, gdy ćwiczący ma pierwsze oznaki osteoporozy i chciałby spowolnić rozwój schorzenia, dla osób zestresowanych z wysokim poziomem „hormonu stresu”- kortyzolu, i inne.

Jakie zalety ma elektrostymulacja mięśniowa?

Co najważniejsze jest to metoda bezpieczna i skuteczna, która nie obciąża organizmu i nie powoduje przeciążeń czy kontuzji. Drugą najważniejszą zaletą jest krótki czas osiągnięcia zadowalających i widocznych efektów- treningi trwają po 30 minut, a 5-6 sesji treningowych wystarcza, by osiągnąć pierwsze widoczne i odczuwalne cele. Podczas gdy na siłowni w godzinę spala się około 400-500 kalorii, EMS pozwala w 30 minut spalić ich nawet do 1200! Jeżeli dodatkowo nie lubisz powtarzania serii ćwiczeń wpływających kolejno na różne partie mięśniowe, EMS będzie dla Ciebie treningiem idealnym- podczas sesji ćwiczysz jednocześnie aż 8 partii mięśni, docierając do tych najgłębszych.

To prosta i bezpieczna metoda na zdrowe i piękne ciało!

Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies (ciasteczek), zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Ok